Koncept místního vyhledávání byl vždycky tak trošku nepolapitelný, co se týče toho, jak byl vlastně definován, jak funguje a kdo jej používá. Široce a obecně řečeno, místní vyhledávání pomáhá uživatelům najít blízké služby nebo obchodníky na základě fyzické lokace uživatele. Během několika minulých let se místní vyhledávání zlepšilo s širokou adopcí mobilních zařízení a stále navyšující se přesností geolokačních služeb.
Avšak linie byla vždy poněkud matná. Například má místní odnož firmy nebo obchod národní či nadnárodní korporace být zařazen do kategorie „místního“ poskytovatele? A nyní v nárůstu jednodenních nebo dokonce i okamžitých doručení giganty jako jsou Amazon nebo WalMart, je „místní“ vůbec rozumný diferenciátor?
Tyto a ostatní problémy jsou předmětem panelu Vyvíjející se prostředí místního vyhledávání, který se bude konat na SMX Advanced ve středu, pátého června, v Seattle. Při tomto výstupu se dozvíte, že tradiční SEO techniky jsou stále pevnou součástí procesu pro dosažení místně cíleného obecenstva, avšak ostatní faktory nyní také hrají podstatnou roli v úspěchu. Dozvíte se, jak zlepšit vaše výsledky tím, že se zaměříte na recenze, otázky a odpovědi, správu vědomostních panelů a další organické taktiky.
„Největší výzvou, které čelí místní SEO konzultanti a společnosti v těchto dnech, je měnící se stránka s výsledky vyhledávání pro místní vyhledávání,“ uvedl Andrew Shotland, jeden z mluvčích panelu. „Google neustále dává reklamy a majetek vlastněný Googlem po celé stránce, což činí z místního SEO velkou výzvu. A Google neustále přidává nové a nové funkce do Google My Business (například příspěvky Google My Business). Upřednostnění určitých úkonů či práce se nyní stává čím dál obtížnější a musíme neustále testovat, do čeho se vyplatí investovat pro naše klienty.“
Také si budete muset dát pozor na nové možnosti místní inzerce: produktové seznamy a reklamy na mapách, rozšíření umístění, reklamy místního inventáře – seznam jde dál a dál.
A v poslední řadě, ale ne naposledy, dozvíte se, jak vlastně bojovat se spamem, postrachem celého SEO. Tohle je obzvláště důležité, když konkurenti zvládají optimalizovat spamový obsah k předběhnutí vašich vlastních výsledků a lokací. „Místní spam se stává čím dál více otravnější a všudypřítomější,“ uvedl Conrad Saam, další mluvčí na panelu. „předtím to bylo v říši zámečníků a instalatérů, ale nyní se spam krade i do dalších průmyslů. Plánujeme demonstrovat rozličné techniky, které místní spameři využívají, abyste tak mohli spatřit falešné lokace a mohli jste je odstranit z mapy.“
Pokud jste odpovědni za místní SEO, určitě si nebudete chtít nechat ujít tuto kritickou prezentaci na SMX ADvanced. Určitě se podívejte na úplný program SMX Advanced a registrujte se ještě dnes!